Obraz Panny Marie z Guadalupe – je znám po celém světě. Je 142 cm vysoký a sama postava Panny Marie je 122 cm. Obličej je mírně skloněn a pootočen, jakoby se dívala na prosebníky.
V posledních letech bylo obraz podroben řadě výzkumů vědeckých odborníků. Jejich nálezy jsou senzační a závěr je jednoznačný. Zázrak Mariin, zcela neuvěřitelné skutečnosti, přesahující možnosti lidské techniky provedení obrazu.
Zkoumali experti jako je člen vědecké skupiny laboratoří NASA Prof. Philips Callahan, Dr. Richard Kuhn. (nositel Nobelovy ceny za chemii) Je zde celá řada vědců a odborníků, kteří provedli analýzu. Jejich závěry jsou následující:
Obraz se do dnešního dne nerozpadl, i když tilma, ze které je zhotoven je z materiálu, je to hrubý produkt z agáve, z rostliny vláken Maguey. Tilma má životnost nanejvýš dvacet roků. Profesor Callahan považuje za nemožné, aby si nějaký malíř vybral za podklad pro malbu z takového hrubého materiálu jako je tilma. Malíři vytváří podklad z klihu nebo jiných látek. Zde tomu tak není. Dále udržení látky a barev na ní je po tak dlouhou dobu v tak dobrém stavu naprosto nevysvětlitelné.
Technika „malby“ je podivuhodná. Na látce nejsou nasvícením zjištěny žádné předběžné kresby, jak to činí mistři. Obraz je zhotovený přímo a bez oprav. Nejsou zde žádné tahy štětcem. Technika kladení barev je v dějinách malířství neznámá. Na obraze není barvivo rostlinné, živočišného nerostného původu. Celý známý vědecký svět takovýto systém barvení nezná. Barvy jsou stále živé.
Američan Coley Taylor uvádí: „Když obraz pozorujete z blízka, těžko se dají hvězdy na plášti pozorovat, když z dálky, jsou to zářící hvězdy. Při pozorování z blízka má oděv zelenomodrou barvu, z daleka je tmavomodrý. Růžová barva šatů pozorována z blízka je bledá, z daleka je sytě růžová. Když se na obraz díváte z blízka má normální velikost, když se od obrazu vzdalujete, obraz se opticky zvětšuje.
Nejpodivuhodnější je oko. Známý oční specialista de Tria Laugoignet zkoumal oko silným oftalmoskopem a zjistil, že se na něm objevuje obraz postavy člověka. To bylo důvodem prozkoumat duhovku pomocí moderní techniky. Používá se při studiu fotografií pořízených z umělých družic. Tento výzkum provedl Ing. Tonsman. Při digitalizaci obrazu rozdělil fotografii na plošky 1 m2 a zvětšit 2500 x. To znamená 2500 světelných bodů.
Obrázek v oku je sestavený tak, že čím byly podstavy blíž k oku, tím jsou větší, a čím byly dál, tím jsou menší. Laboratorním výzkumem se zjistilo, že se oko chová jako živé. Když světlo oftalmoskopu dopadne na zorničku oka Panny Marie, zornička se v difúzním světle rozsvítí a vzbudí dojem dutého reliéfu. Tento reflex není možné docílit na rovné ploše a zvláště ne na nepřehledné ploše.
Podle úsudku odborníků tato miniaturní malba v zorničce je naprosto nevysvětlitelná, protože namalovat takovou miniaturu je lidsky nemožné. Je to jednoduše laboratorně, experimentálně, vědecky zjištěný a dokázaný zázrak Panny Marie.
Tikot Ježíšova srdce
Na originálu zázračného obrazu má Panna Maria na svém lůně sedm pásků. V roce 1995 udělal tedy Mario Rojas, profesor papežské university v Mexiku vyšetření a zjistil neuvěřitelný jev: Na obrazu bylo v části lůna P.Marie zřetelně slyšet údery srdce. K tomu ukázaly videozáběry režiséra Johna Birda na tom samém místě pohyby, jaké bývají u ženy v posledním měsíci těhotenství.
PANNA MARIA GUADALUPSKÁ . Počet hlasů: 57 |
“Fantazie je ve skutečnosti pouze nerealizovaná realita.
Zanechat komentář